2013年5月1日 星期三

情情塔塔-禮物*

男友 - 拜仁哥本來是一個超級慳出名的譚師奶XD

但對我,一直是以"你鍾意就買啦"的態度。

生日禮物,一擲二千幾金,為得到我一句:我好鍾意呀!!多謝>v<..
(然而拍拖第一年佢生日,我因為佢手機有限上網,家中又冇router而買router,多實用呀XD
 而我換得一句:我未收過電器做生日禮物囉.....(面有難色) )

不過,每年生日/情人節/一週年,我都會親手畫張咭比拜仁哥,雖然並不是鬼斧畫工,
但我肯定心思滿分!

其實,送禮物除了衡量價錢之外,不妨考量一下心意的部份吧?


******************************

沒有留言:

張貼留言