2014年10月15日 星期三

日本平靚正WIFI之選**

之前好多人問我去日本用咩WIFI~話說我點解識日本通呢個WIFI呢.....

事源係有日我睇牙醫既時候同啲姑娘講緊我就去大阪~
問:你地有冇用過邊間WIFI好用呀?
佢地一致都係話維_數據~不過其中一位既經歷係佢租左WIFI到目的地既時候,發現WIFI用唔到...因為比錯左地方佢=口=
而我上次租用日本公司既WIFI就係地下鐵除左埋站之外係全條地下鐵用唔到=_=
大佬呀-.-去日本8成都係搭地下鐵...收唔到即係玩野啦=.=

同姑娘們過左呢堆經歷之後...房入邊又係睇牙醫既客人終於忍唔住搭咀XDDD
就係佢介紹我用 日本通 JP Online 架啦!佢仲話用$30/日果個plan已經好足夠!

經我wts app細問之後,發現店主原來人係好熱心對公益、對社會!
近日既佔中,我眼見佢有時間就會去支持,無時間都會買物資過去..
有時啲錢梗係寧願比有心人賺好過比啲奸商!

講番wifi既速度真係好快~睇地圖/上facebook完全不成問題!我仲同男友用line傾電話都收到好好好清呢!所以如果我日後去日本都一定會join番呢間..真係平靚正呢!


for more detail:

******************************
Love you all,
Tu_lVG*

https://www.youtube.com/user/TulVG

所有預告都會在fb/IG喔!
Please Contact Me:

沒有留言:

張貼留言