2015年8月10日 星期一

命運並不是靠運氣,需要自己掌握!**

片中我最喜歡的一句就是:命運不在於運氣,而是一種選擇。
令我想起當初成為全職化妝師的我的心情…….


自從學化妝之後,就好羡慕化妝師們可以將化妝成為全職的工作,因為將自己的興趣成為工作是好好好好好幸運的事。但以前都有好多東西要考慮,例如全職後就變成零收入、每一個月的收入不一、淡季有可能沒有工作、因為入行沒多久有可能沒有客人…………………………. 

直到兩年後突然有一天,認為自己需要有啲改變,唔想到十年後仍然做緊文職,仍然朝九晚六毫無新意,唔想第時自己後侮當初唔夠膽踏出第一步,就毅然辭職,成為全職化妝師~
現在每天用100%精神為客人們化出最美最氣質的一面,就係我最有成功感既時刻!每次收到相片及客人的道謝,我就覺得幸好當初有踏出呢一步,如果唔係都唔可以令到自己咁大滿足感!





******************************
******************************

Love you all,
Tu_lVG*

所有預告都會在fb/IG喔!
Please Contact Me:
email: kennis.tung@gmail.com
歡迎喜愛 Kennis Chu Makeup 的朋友 Inbox/EMAIL/What's app +852 6037 0723查詢~
ig: kennis_tung

沒有留言:

張貼留言