2012年2月2日 星期四

Estee Lauder 無言眼線筆..*

上上星期到了一個Estée Lauder的event活動,(唉,路痴的我,下巴士永遠都要打電話問路=_=本身又不喜歡坐地鐵.........)
抱歉啦要友人等(跪拜)

入去後發現已經開始了啦><抱歉 ag..但抱歉過後,發現其實場地有點不夠位耶= =
我們跟大家的位置有點跟大家格格不入就對啦.....

先有護膚品的介紹再來就是今年春妝的示範!(麻豆好靚女丫><而且超好人會望鏡頭!敬業喔!)


多功能閃粉Pure Color Illuminating Powder Gelee Topaz Chameleon
這盒好像蛇皮紋的陰影粉,其實是光影來的!!!用手指甘會是深色的閃粉,用作眼影是不錯的選擇,
而用鬆一點的掃呢.就會是淡淡的金粉,要來作光影都不錯丫!!!

完成妝容的Model,超美啊。好sweet的樣=3=

之後想不到有DIY項鍊時間*v*有驚喜有驚喜**

不過趕時間加上手殘,玩了十五分鐘就先走啦,成品。。。。。可能下回分解啦XD


這次可以拿回家試玩的是-Pure Color Intense Kajal Eye Crayon in Dramatic Black
硏製靈感來自古印度女士,槍畫深邃眼眸的濃黑顏料kajal
這眼線筆質感柔滑如霜,容易描畫,最宜打造戲劇化妝效,
只需以眼線筆在眼頭眼尾點畫,性感暈染妝效頃刻繪成,
整天持久展現美麗明眸。


看似硬身的質地,竟然易上色又順滑喎!

一向都說什麼都可以不用,眼線都不得不用啦~

但。是。...................................很多blogger說持久好用,我不知是我眼問題還是怎樣啦。

我用了不到3小時,甩到_ _咁。這個天氣加上我只是慢慢的行街,汗都無一滴,竟然由上眼線溶成原條下眼線再加下眼尾的眼影(不規則)。

坦白講,我從未用一枝眼線甩成這樣。自問不是油眼一族,就以為不會甩成這啦...............

(其實當日event有試用過,當晚同友人食自助餐後,一望鏡,就心知此眼線筆溶得不得了。但始於要再試給大家知道就放上線,得此惡果。)

相都來不及影,忍唔住手先清理後拍照。

點解可以甩成咁!!清理好7成的啦............

此眼線筆將永世打入冷宮,永不超生。

******************************************************

近日有很多講blogger不是的POST,其實大BRAND牌子的試用,吸引度何其高。

Estee Lauder喎?我又何嘗唔想寫好佢駁下次的試用呢?

但我打文一向本著良心,又唔係大紅人,又怕咩講真話?

為了得更多的試用失去打文分享的樂趣,又失去真心去看文的讀者,有試用,無朋友,又如何?

曾經迷失過,想咩都講好佢,講好佢啦,諗諗下,貪字得個貧都係講真話,呃得自己呃到人,不過人家第日唔信你,又有乜謂?


******************************


Love you all,

Tu_lVG*

所有預告都會在fb/微博喔!

Please Contact Me:

Youtube:http://www.youtube.com/TulVG
Weibo: http://weibo.com/bubutung
E-Mail : kennis.tung@ymail.com


沒有留言:

張貼留言