2010年12月14日 星期二

My LIFE..*

上個月既我,仲係失業人。今個星期既我,已經係在職人士。。。XDD

 

上月既我,時間多到喊。今個星期,番左1日工,就已經唔知醒XD

 

上月既我,真係好多時間,好鍾意整野食填時間,所以就搵番d成品集比大家睇先!

 

呢個係08年整既。。!

木糠布甸*

 


 

芝士凍餅*

 


 

 

而早排,最愛既係。。。。。。。雞翼!*

青檸黑椒雞翼*

 


 

照燒雞扒飯*

 


 

芒果布甸*

 



但今次要講既係。。。。。。蛋撻*



自家再整。。!!!


 


 

終於明白點解第一次失敗。

 

 


*****************
預熱焗爐180度
牛油置於室溫下至軟身
低筋面粉過篩
10-12個撻模

撻皮材料
無鹽牛油 70克
白糖 30克
雞蛋 15克
低筋面粉 100克

蛋漿
雞蛋 2隻
白糖 50克
淡奶 60克
熱水 100克


*********************製作撻皮
1.用電動打蛋器以中速打發牛油和糖至鬆軟狀,大概要打3-4分鐘。

2.加入雞蛋混合。

3.加入已篩的低筋面粉,攪拌至無粉粒狀。

4.雞蛋面團加入撻模,用小叉於撻皮上剌孔。


*********************製作蛋漿
5.把糖溶於熱水,待涼,加入花奶和雞蛋混合。

6.蛋漿過篩,然後倒入撻皮內,放進焗爐以180度焗15-18分鐘。

 

 


 

如果在蛋漿加入50g 黑朱古力,加多10g糖,會變成。。。。


 

 

第一次既失敗係因為。。。溫度太高!!令蛋漿過份膨脹,所以塔得勁。!!!

 

然後。。。佢就成為左我哥哥既生日禮物 啦~~

 

大大朱古力撻*

 

焗前~

 

 

 

 


 

焗後~

 

 


 

加peach舖面~


 

溫馨提示。。朱古力加蜜桃件事係錯哂架。!!千萬唔好學丫。。XD

 

 

************************************

 

失業人就係忍唔住手。。上TB買買買。。

但係又夠靚又夠平。。。haha

文具~

呢2個memo紙好可愛。。!!

 




 


貼紙~~



 



 



 

 

好笑野=]

 



 



*************************


 


我開左微博,你又關注左我未先?-http://t.sina.com.cn/bubutung

******


Love You All,


留個言laaaaaaaaaa


1 則留言:

  1. wow..好多好野食啊...><
    [版主回覆12/16/2010 07:47:00]haha..好多謝你丫>v<第一個人留言比我

    回覆刪除