2011年3月21日 星期一

收拾行李..323台北見!**

327正是小妹和男朋友一週年紀念日~

決定去我最愛的台北一連五天的自~悠~行~


借圖一用~

 

台北其實真的好美!當然掃貨是先.要.的!

但掃貨前,一定要把行李收得妥妥善善!不然到台北沒位放!!!!大件事!!

 

不過有幾樣是台北行不可缺少的~

1:::::




 

一早說了台灣行必買,真係回到香港食粥食飯,睇你啦!

 

2:::

台灣的空氣質素都很差,灰塵非常多,缷妝後一定要好好清潔皮膚!

但太清潔又怕會甩皮!幸好有你!(回來再詳細介紹)



NUXE蜂蜜溫和潔面啫喱

蜂蜜與多種花卉及植物精華結合,溫和但清潔力頗高!
而且是全天然成份,中性酸鹼度,絶對不怕旅行要拍照留念的時候,突然皮膚敏感!


 


3:::



 

Chocola BB (試完20天左右會出文囉~)

日本人氣美肌飲料~剛開始試飲,味道還好~

對b for beauty 十分有期望!不得不帶!

 

4:::



Biolane 去敏修護滋養霜

 

看完大佬B激推後,忍不到手,買回來luuuuuuuu=〕

乾燥到痕的部位,搽上2-3次左右,情況得以改善!

而且係冬天皮膚極乾的清況下,亦無甩皮的現象~

最要的是非.常.大.枝!售價$150內!絶對值得一試!

 

 

行李收拾得差不多囉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

台北~~I’m Comming~~~~~~~~~~~~

 

上星期牙肉發炎引致喉嚨發炎再引致頸淋巴腺塞左,喉嚨一吞口水,似吞玻璃一樣='[

劇痛!!本來未看醫生,吃了止痛藥打算安睡的我,藥效退後,即痛醒=〔

痛到一夜失眠。眼底同腮位都腫到毫無輪廓可言..


牙肉神經扯著,口都開不大=〔半粒牛丸都放不進(哭)

第二早等醫生開門,即報到!仲準時過觀音借富的人!

乖乖準時吃藥,但第二天跟第一天的痛好像差不多=〔

止痛藥退了還是會痛醒='[ 偷偷再食止痛藥!再睡!

第三天早上,痛少了2成,但8成都很痛......

但要去bbq!大b生日快樂~*v*

未試過bbq只食金菇菜包.囧..慘痛

到了第4天的昨天,好了5成*v* 即捉男朋友去剧扒!!

第5天的今天,朱古力已食*v*我已乖了3天,十分好..

但淋巴位仍未退腫...可悲~~~~~~~~~



不過有一大班朋友問候我,甜到入心~~~~>3<



******************************


我開左微博,你又關注左我未先?-http://t.sina.com.cn/bubutung

 

我開y!blog,支持下吧!-http://hk.myblog.yahoo.com/kennis-bubutung


想要練妝model,有人奉陪嗎?



*********************************

Love you all,

 

Tu_lVG*

沒有留言:

張貼留言