2012年1月9日 星期一

細說長毛..*(超多字,純吹水)*

已經跟大家說過很多次啦,我本身毛超級的多。手毛腳毛,整背脊都是毛=_=連面毛都超多=_=
請看右上角的毛..多得呢..............(此妝有點不滿,決定遲下再來!!!!)


自從打文後,試過脫毛膏及激光,掏荷包的有彩光,激光,E光~今天想跟大家說一下由5年前已經想擺脫毛毛的心路。

當時一直堅信自己不會比被hardsell而買野的我,第一次,慘敗。

http://www.facebook.com/omacybeauty

此間如非高級拒絕hardsell請勿進入,我原來四千的treatment約成八千,過十分鐘此店會將你心中的缺點無限放大,

即將我變成人猿看待,坐在咨詢室一小時不停轟炸,最後,有心脫毛的我,都願意一試效果。

但明明說是激光,到最後,原來是彩光。明明話六次可以無哂,最後十次都還有很多。

而且一次比一次過份的hardsell,由你開始treatment開始就搬椅到你面前,一直sell你還有哪裡毛要脫,

即使我推說我媽唔喜歡我脫手毛,她都可以跟我說你媽口講同心想要不一(即我媽講大話呃我)。

超級煩擾的音波不停滋擾你直至你treatment完成。(他媽的)

Treatment途中的儀器可以用用下,要求你轉另一部,因有客人需要。喂?我也是客吧?極不尊重囉

**此事一直自覺勁蠢,埋於心底,勇氣在於想你們知道真相,而去做/不去,都在於你們**


相信永遠..愛是永恆**

第二間就是打Blog後了,就是無人不知的dermes。其實我就只去過3次,1次腋下,1次上唇,1次event中試在手~

效果,其實一次都已經有局部地方毛髮幼了,而真的0痛感,一邊激光,一邊吹凍風嘛。但,凍風真的很凍+_+

而員工會小小hardsell,但絕不會勁hardsell,至少hardsell得舒服~你say no,即叫你考慮,不再多說,讚。

不過價位就實在是高啦,沒記錯一個腋下要八千元正,窮人真的負擔不了,唯有繼續毛髮無法無天啦。


****************************************************************************

然後就是近排勁HIT 的MUSEE PLATINUM TOKYO,跟朋友一起,join腋下$555。

(然而之後團購好似388?忘了)應該是上年1或2月上去咨詢,排期已排到2個月後,這家就說2個月是毛髮生長期。

不要以為價錢平沒效果,我上年4月第1次,到現在已經完了4次um...是有點慢啦。但這家真的做到0硬銷!

而員工們都有禮相待的,不黑面不趕客,讚!是你問其他部位才會告訴你價錢。

不過就是真係........book treatment 有點太久了吧?!起初是2個月,現在要3個月= =

分店是一直開沒錯啦,但人流卻因一次又一次的團購繼續擠滿=_=

不過效果,4次就真的小了很多喔!基本上不去理它都沒人看到啦,除非你近看啦。

如果不介意極難book時間的話,MUSEE 是不錯的選擇喔!


***********************************************************

又在朋友介紹下,認識了此美容院-位於尖沙咀地鐵B1出口,安樂大廈13C的天儷美容中心(電話:3480 8133)

這間我就一直提在咀邊,價錢超值之餘,效果很好!

永久小腿$2800/6次,大腿$3300/6次,腋下$800/6次

我全腿已做了4次,基本上毛毛已買小見小了!而且不會有毛孔沒毛喔,是收毛孔的E光脫毛=]而美容師說可以淡印的!

而本身我印不多,這方面就不知道囉~

每隔3星期左右上去一次~基本上6次已經沒毛了喔~易book又快手的店!不枉我每又提啦~嘿


**************************************************************

最後一間是陪朋友買團購的啦=[超負評!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.facebook.com/organicbeautycentre?sk=wall

都知道團購是態度差的了啦,但想不到治療師本身的知識亦不足,連基本的剃毛都可以出血!!!

當天忍不到即上面書大罵::

毛我脫得多,大大話話都4-5間;毛比人剃及自己剃都剃得多,比人剃到戒手咁都係第一次=〕

本來我見到出有小小血,專業的治療師都扮睇唔到,右手出血,諗住左手會小心d啦,點知連劄刮幾下,到d血終於多d丫專業的治療師終於講左句:唔好意思丫,損左小小。
係丫,真係小小,好多唔同位既小小囉。
本來都仲sell緊我買野,但見血後,粒聲都唔出,而打光既時候仲講左句:你d毛咁幼,可能會有d打唔到架,多L謝=]

回到家一脫衫沖涼,見到d血痕,咪同我講因為我皮膚乾打完毛會有咁既情況,我呢2年做blogger唔係假做的,再者,明顯地係一條條,我睇你點比個解釋我。

我都未玩過戒手,真係多謝 L'Organic Beauty and Slimming Centre 醫學美容集團 比左一個咁寶貴既經驗我。枉你仲話本來個療程總值$29,800,我去開尖沙咀的Natural Beauty,美容院仔細細,療程講緊幾千,由服務至態度都比你地呢間醫學美容集團好太多,請先請專業的治療師再培訓好嗎?

重點係:我走啦~出左門口,聽到專業的治療師同同事講:嘩!頭先我睇到D血丫,幾驚丫

今日沖涼真係拿到我_ _咁。"""""


治療師簡直不知所謂,其後我更在他們的臉書上留言,平時完全不覺員工動作這麼快的!第二天早上,已比人delete了,而且亦取消我讚好=]

然後亦有位職員打來關心慰問一下,但竟推說我皮膚太乾所引致,更質疑我有血流與否。哈,難道紙巾能吸紅腫?紙巾吸到的不是血是啥呢?

一直只是說治療師不應替我做TREATMENT ,你應該自己剃好上去丫等等,道歉都沒有一句,推塘就一堆。簡直不知所謂。

*****************************************************************


打了整個早上,希望總會幫到幾個有需要人士吧!!!!!




******************************


Love you all,

Tu_lVG*

所有預告都會在fb/微博喔!

Please Contact Me:


3 則留言:

  1. 唔記得問係咪激光呀?
    [版主回覆02/10/2012 12:35:33]係E光來架=]佢係先進過激光小小=]

    回覆刪除
  2. ♥♥CICI的愛美手記♥♥2012年2月28日 凌晨3:14

    我都有BUY佢個團購,我唔要呢個咁唔好既治療師呀

    回覆刪除
  3. 哎~~
    [版主回覆04/29/2012 10:19:46]所以我唔再信呢d咁既團購啦!! TST果間又唔係貴!!

    回覆刪除