2013年8月23日 星期五

Fairy One Day Con Princess Pink 試戴文*

Fairy 的 One Day Con 終於來到香港了啦lol 超級高興!! 嘻,現在,終於到逹pinkicon啦~ 感謝pinkicon邀請的試戴~


其實一共有4個顏色,而我收到的就是,粉紅色啦~~~
盒的包裝超華麗feel~
鏡片直徑: 放大效果14.00mm 
著色直徑: 13.30mm 
含水量: 適中38.00% 
基弧B.C: 8.70mm 
材質: HEMAEGDMA 
包裝: 一盒10片 
配戴周期: 一日 
產地: 台灣 
鏡片顏色: 粉紅色

本來我也被粉紅色的字眼有一點點怕啦lol...識我的人都知道我一向低調的嘛XD...就怕粉紅色很誇張~
開盒就發現,根本不用怕啦~並不是超鮮超sharp 的粉紅~不怕不怕~~~

其實我覺得粉紅色帶有一點啡tone的感覺~上眼後都很自然啦~
素眼                       Fairy One Day Con Princess Pink

基本上不帶濃妝,就清清的一條眼線就可以~而且想不到放大效果都很明顯的!本來我的眼珠都算大的啦~
現在根本是蚊比跟牛比XD

而當然化妝後既效果係sharp好多啦=]


大家唔需要擔心fairy既con係會甩色,因為佢既色素係放係鏡片同鏡片中間既~

我戴左好幾次啦,真係比起平時用的年con差太多,完全唔覺眼仔有乾既感覺~(係巴士上訓醒除外XD)
加上我一帶都會帶過10個鐘既,所以都有比到驚喜我~ahahahaaahahaha..



Pinkicon Information:
facebook: https://www.facebook.com/pinkicononlineshop
instagram: pinkicon_circle_lenses

Fairy con promotion: HK$238/2盒。HK$438/4盒。 HK$598/6盒


******************************


沒有留言:

張貼留言