2012年8月26日 星期日

20Beauty 激光脫毛體驗**

多毛瞳又要放露毛相了啦~~XDDDDDDDDDDDDDDDDD
不過...這次的是男人鬚。。是的,我有男人鬚=.=

現在先不嚇你們啦,待會自己看XD

那天剛到20Beauty ,先要填表,大概都是會不會敏感呀,有沒有曬過呀,皮膚有沒有什麼特別狀況等等。


然後就由bobo為我講解一下激光及20beauty的6大承諾
看來是貼心的店喔!而且在做激光前會先幫你做一個水份的測試,看會不會太乾而不能做激光的~
偏高的水份比,嚇壞了bobo以為水份機壞了XD(我也不知道5字頭是高的說)
而我又一時興起想知偏乾的額頭位會差多少,BOBO不但沒推辭,熱心幫我測一下呢!
額頭位果然乾到呢......只得3X%=。=...SOSAD

說回正題LOL 測完水份後,就要看一個毛囊有沒有發炎,倒生的情況啦
我這毛人,毛囊當然健健康康,毛髮更粗粗壯壯呢LOL!!!

這次會用到的激光機

這部激光是屬於脫毛級別中最佳的755nm波長,
由意大利引入是現時醫學界公認唯一真正可以永久脫毛的激光脫毛儀器,
效果比起坊間的1064nm及810nm波長激光儀器更快更有效~


另外在脫毛的同時,會有這部冷風機吹出-25度的冷風,幫忙減低激光時的痛楚,亦有效於鎮靜皮膚!


帶上保護眼罩就開始嚕,時間都不過5分鐘就已經完成上唇的位置了*V*
不會沒痛,只有輕微的痛楚,及超燶的味道XD
完成後就會搽上一層保濕啫喱~

激光後亦沒有紅腫lol。。。復完能力太好XDDDD

之後就正正常常搽平時的護膚品,亦沒有不適或刺痛的感覺~
(不過要加強保濕啦!!)

好啦~脫前脫後毛毛相囉~


脫後多麼的乾淨感呀lol!!!!!!!!!!!!!!!

緊記脫毛後幾天是不可以用有果酸成份/做磨砂呀!

如果有興趣到20beauty體驗一下,可到以下網上登記連結
http://20beauty.com.hk/blogger-promote.php?website=18
(亦有blogger推薦的脫毛優惠呀!超抵lol!)

******************************

誠接任何化妝工作(PRE-WEDDING、BIG DAY、姊妹妝、雜誌等)

1 則留言:

  1. 我都係有好多毛><
    我想問下間野有冇得脫腳毛@@?
    [版主回覆08/27/2012 22:45:07]有呀=〕 價錢你可以係呢度睇呢!
    http://20beauty.com.hk/blogger-promote.php?website=18
    如果你有錢的話,全腿都係$14,000!最衰我果陣脫左><如果唔係我都join!

    回覆刪除