2014年1月2日 星期四

Eden Rose Restaurant 食評**

拖了超久的食評..終於的說..(汗)

先說說餐湯吧~


黑松露菌忌廉湯入口除左有濃濃的菌類香氣,香滑之餘,仲有超有咬口的菇碎增加口感!

龍蝦湯味道夠鮮甜,不過相比起黑松露菌忌廉湯略嫌咬口不足,不過純粹個人喜好。

每次食西餐/泰菜必定要有的蒜蓉包,好味!最重要係有蒜蓉味加烘得脆口!

還有的就是黑醋調味的蕃茄粒醬(?),我跟男友都是不吃蕃茄的人,但我食完一啖都有興趣食多啖,而男友誇張的整個吃完LOL...
與別家不同而又令我吃下去的,相信是把蕃茄中的腥味除去而又帶出蕃茄中的鮮味~所以,怕吃蕃茄的人亦值得一嘗呀!!



輪到前菜~

先說左邊的燒帶子柚子沙律,柚子加上帶子的配搭,超合!柚子帶出帶子的鮮味,而且帶子本身沒有煮得過火,夠爽口!開胃前菜!

而右邊的荷蘭煙鱔柳..我跟男友一度認為係豬頸肉....XD..不似平時魚肉的質感味道,似食緊煙燻的肥豬肉,但並不油膩!唔食魚既我倆,都清左!

仲有西班牙黑毛豬風乾火腿搭上超甜既蜜瓜,岩岩好沖淡黑毛豬火腿的咸味但又有令蜜瓜更甜的效果lol。。讚!

三件小吃中,反之鵝肝醬多士雖好食,但比較另外兩款稍稍失色呢..


主菜:

炭燒鵝肝牛柳既鵝肝完完全全滿足到我呢啲要求大大啖既人士,厚到呢....而且煎到外邊脆脆到,都有一種外脆內軟既感覺。反之牛柳就淡味左小小,但生熟度就係我所要求的6成(好多餐廳做唔到呢點..)

墨魚原汁燴天使麵 配 珍寶牡丹蝦,男友大愛,成碟7成都係落左係佢肚入邊!墨魚汁的份量絕對唔小野,可以做到啖啖都沾滿墨魚汁既效果,最最重要係天使麵煮得恰到好處,煙煙韌韌。

甜品方面:
男友最愛提拉米素~咖啡味夠濃,cream甜而不膩~

而我就鍾情於柑味雪芭~酸酸甜甜,超濃柑香~大愛大愛~

在這次試食之後,我2013的結尾就選擇了跟好友一起渡過~亦因為美食而選擇了Eden Rose Restaurant 作2013最後晚餐~

店家甜心的為甜品加上小小的點綴,盡得在場女性友人歡心=]!!



Eden Rose Restaurant : 銅鑼灣軒尼斯道499號永光商業大廈19樓
TEL: 2836 6880
******************************

沒有留言:

張貼留言