2011年7月31日 星期日

hello stranger]*我們的共同目標

一直有在文中說的朋友仔Novem,在我心中,佢的確是一個叻女.

年紀輕輕,二十未夠,design,執相,影相,對佢沒太大難度.

而且對攝影充滿熱誠,我都受佢的影響,對我的化妝事業努力先得!

 

話不多說,Novem突然有天說很想試下影鬼妹!而且麻豆是法國妹!

為什麼這次會叫hello stranger呢?因為其實她是在街上派咭片給鬼妹 Victoria Toral-Gimenez.

我都係果日先認識 Victoria, she's really cute girl!一路化妝跟拍攝的時間都充滿歡笑,同蚊爛....

 

今次有3個妝,close up相在Novem手中,但化妝中的妝都有=〕好美的



而Novem要求的紅卜卜咀仔=〕(有看到我的頭髮架~~)



以下就係當日影既相,真心認為Novem係叻女,相好出色!



























大家喜歡嗎?



我就愛死了,以為我們一定要變得更強!

 


*********************************

Giffarine 日夜妝容~投我一票好嗎~~~??!??!haha


http://www.theztyle.com/GIFFARINE/EyeShadowPalette2.php?stat=1



*********************************


Love you all,


 


Tu_lVG*


 



Please Contact Me:







沒有留言:

張貼留言